Müxtəlif Ölkələrin Nümayəndəliyi
Bu gün əczaçılıq biznesində marketinqə dair daha əvvəlki yanaşmalar daha az gəlir gətirir – Rx və OTC dərmanlarının müvəffəqiyyətlə yayılması daim yeni üsullar tələb edir.
Artan rəqabət, alqıların bölüşdürülməsinin komplikasiyası və sağlamlıq qanunvericiliyinin daim sıxlaşması bazarda yeni əczaçılıq markalarının tətbiqini əhəmiyyətli dərəcədə çətinləşdirir.
Vəziyyət belədir ki, yalnız müntəzəm olaraq təşkil edilən marketinq fəaliyyəti:
- dərman satışının artırılması və farmasevtik biznesin rentabelliyi,
- bazarın güclü və zəif tərəflərini anlamaq,
- həkim və eczacıların rəftarına cavab verən,
- rəqiblərin hər bir addımını öyrənmək və onların təşviq strategiyasını vaxtında tənzimləmək,
- əczaçılıq bazarında qabaqcıl mövqeyini qorumaq.