Bazar araşdırması və planlaşdırılması
OTC və Rx dərman bazarının əczaçılıq marketinq tədqiqatları:
- Dərman bazarının tədqiqi (seqmentasiya, qiymət və tələbat dinamikası, aktiv maddə ilə bölüşdürülməsi, analoji və əvəzedicilər)
- Hədəf auditoriyasının təhlili (diqqət, ehtiyacları müəyyənləşdirmək, tanıtım materiallarının test edilməsi)
- Rəqabətli analiz (rəqiblərin güclü və zəif tərəfləri, reklam fəaliyyəti, qiymət siyasəti, aptek zəncirlərinin bölüşdürülməsi, həkimlərlə işləmək)
- Dərman bazarının perspektivlərini bazarda modelləşdirmək və xəstələr tərəfindən potensial qavrayış
- Doktorlarda dərman araşdırmaları aparmaq və dərman məlumatlarını test etdirmək
- Hedef qrupdan həkimlər tərəfindən reçeteli reçeteli ve reçetesiz ilaçların analizi
- Əczaçılıq işçilərinin dərmana olan fikirlərinin qiymətləndirilməsi
- Tibb nümayəndələrinin tədqiqat işləri